niedziela, 8 kwietnia 2018

Imaginacja.






Fantazja.
Nieustannie. Myślisz.
Obezwładniło cię.
Opętało.
Omamiło.
Omiotło światłem nieistnienia.
Albo ciemnością.
Niczym.
Nie masz nic. W głowie nic poza nią.
Myślą.
Myślisz.
Serce promienieje.
Dusza gnuśnieje. Gnije wszechobecnie.
Pokaż mi.
Pokaż mi tę radość.
To ukojenie, ten spokój. Upojenie.
Myślą.
Myślami.
Nie wiesz. Bezokoliczniki.
Podrzędnie prosta.
Nieistotna.
Skazana. Skreślona.
Okraszona nią.
Myślą.
Myślami.
Czynem naznaczona. Określona.
Myślisz tylko o nich.
Fantazjach. Marzeniach.
W tobie nic. Pustka.
Pokaż mi to. Pokaż mi twój balsam.
Pokrzepienie. Ciszę. Ekstazę.
Pokaż mi je.

Samo
bójstwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obłęd

Chaos. Zaprosiłeś mnie wczoraj. Zatańczyłeś dla mnie. Wziąłeś mnie za rękę. Jesteś otchłanią. Jesteś bezładem. Dlaczego mi to r...