niedziela, 8 kwietnia 2018

Do Ciebie.



Do niego.
Kołowrotek myśli. Kołowrotek zdarzeń.
Zataczasz się, otaczasz się nim.
Zakręcona, poplątana.
Zaplątana.
Ekshibicjonizm.
Szumią głosy. One są wszędzie.
Szumi twoje sumienie.
Szumisz ty.
Szumy.
Płacz.
Chaos. Plony. Narodzenie.
Śmierć.
Śmiech.
Nie bez powodu. Jesteś z nim.
Jego nie ma z tobą.
Znowu.
Kołowrotek.
Płacz.
Śmiech.
Śmierć.
Trzy.
Psychodelicznie ułożona. Zgrabna.
Prostota. Zepsuta prostota.
Napraw ją.
Jesteś głosem. Mówisz do mnie.
Każesz mi.
Zbawienie, zbaw mnie. Zabierz mnie od siebie.
Kołowrotek.
Pląta mi się wszystko.
Ucieka, zamiera.
Zaplątany porządek.
Płacz.
Przestań.
Ciągniesz mnie w dół.
Przed sobą czy za sobą?
Pytajnik.
Ja ciągnę ciebie?
Pytajnik.
Halucynogennie. Ckliwie. Tkliwie.
Spadamy.
Uciekamy przed sobą.
Znikamy.
A może rodzimy się razem?
Pytajnik. Pytajnik?
Śmiech.

Zapytaj mnie.

1 komentarz:

  1. To ta biedna czarna istota? O mamo nieźle wierzga... Nie lubi pozować do zdjęć. Nie mam tu na myśli Ciebie hihi

    OdpowiedzUsuń

Obłęd

Chaos. Zaprosiłeś mnie wczoraj. Zatańczyłeś dla mnie. Wziąłeś mnie za rękę. Jesteś otchłanią. Jesteś bezładem. Dlaczego mi to r...