piątek, 13 września 2019

Morze



Nadzieja.

Ona umiera.
Mówią, że jako ostatnia.
Mówią, że jest matką.

Zapłacz.

Zawołaj.

Zatęsknij.

Ona żyje, cały czas jest w tobie.
Krzyczy do ciebie.
Nie zostawiaj jej.
Zaufaj jej.

Pogrąż się w niej.
Podążaj za nią.

Cały czas jest w tobie.
Zakochana?
Rozczarowana?
A może rozochocona?

Jest w tobie.

Nie zapominaj o niej.
Nie umartwiaj jej.

Nie zadręczaj się.

Ona umiera.

Powoli.
Skrupulatnie.
Nieustannie.
Beznamiętnie.

Rozczarowanie, zaczarowanie. Zgubiłeś się?
Pokaż mi siebie. 
Pójdź do mnie.

Zgubiłeś się?
A może zgubiłeś ją?

Błądzicie.
Giniecie.
Znikacie.

Zapłacz. Zawołaj. Zatęsknij.
Ona nie umarła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obłęd

Chaos. Zaprosiłeś mnie wczoraj. Zatańczyłeś dla mnie. Wziąłeś mnie za rękę. Jesteś otchłanią. Jesteś bezładem. Dlaczego mi to r...