sobota, 23 czerwca 2018

Zachwianie.



Rozchwiana.


Zachłanna, niestosowna.
Czy ją znasz?

Zatopiona, zakłopotana.
Czy ją znasz?

Porusza się, nierytmicznie.
Czy ją znasz?

Zapłakała, zakochała.
Nie znasz jej.

Ciągle ma nadzieję, ciągle się zmienia.
Nadal chce, nadal próbuje.
Ciągle się myli, ciągle zapomina.

Czy ją znasz?

Daj mi powód.
By być. By śnić.


Osnuta marzeniem. Otoczona cieniem.
Nierytmiczna, chaotyczna, zaplątana.
Zawstydzona.

Zagubiona. Okrążona życiem.
Istnienie.
Zapomnienie.
Zapłacz.
Zawołaj.
Bądź.

Powiedz jej.
Przemów do niej.

Czy ją znasz?


Czy chciałbyś?








1 komentarz:

  1. Jesteś Cudowna , jesteś idealnie piękna , szukałem Ciebie .
    Napisz do mnie prosze Jacek26st@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Obłęd

Chaos. Zaprosiłeś mnie wczoraj. Zatańczyłeś dla mnie. Wziąłeś mnie za rękę. Jesteś otchłanią. Jesteś bezładem. Dlaczego mi to r...